پاورپوینت بازاریابی جهانی
دسته بندي :
علوم انسانی »
مدیریت
مقدمه
تبلیغات و سایر اشکال ارتباطات ابزارهای مهمی در برنامه بازاریابی شرکتهاست . ارتباطات بازاریابی شامل اشکال گوناگون ارتباطات است که برای اطلاع رسانی ، به خاطر آوری ، توضیح ، ترغیب و اثرگذاری بر نگرشها و رفتارهای خرید مشتریان و سایرین استفاده می شود .
هدف اولیه ارتباطات بازاریابی آن است که به مشتریان درباره مزایا و ارزش هایی اطلاعات ارائه دهند که یک شرکت ، محصول یا خدمت آن را ارائه می دهند .
عناصر آمیخته ارتباطات بازاریابی عبارت اند از تبلیغات ، روابط عمومی ، فروش حضوری و ارتقای فروش . بازاریابی جهانی
می تواند از این عناصر به تنهایی یا به صورت ترکیبی بهره برداری کند .
چالش ارتباطات اثربخش بین کشورها یکی از عللی است که شرکتهای جهانی و آژانس های تبلیغاتی مرتبط با آنها از مفهوم
« ارتباطات یکپارچه بازاریابی » بهره برداری می کنند.
این رویکرد به روشنی این نکته را مشخص می سازد که عناصر متعدد راهبرد ارتباطات هر شرکت می کنند . بهره گیری از باید به دقت با یکدیگر هماهنگ شوند.