پرسشنامه يادگيري سازماني چيوا و همكاران (2007)،
دسته بندي :
علوم انسانی »
پرسشنامه
این پرسشنامه برای سنجش وضعیت یادگیری سازمانی در یک سازمان توسط کارکنان آن سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
اين مقياس از نوع ليكرتي و داراي 14 گويه ميباشد. پاسخها بر روي يك طيف پنج گزينهاي از خيلي كم (1) تا خيلي زياد (5) نشان داده شده است نحوه نمرهگذاري گويهها اين مقياس بصورت: خليي زياد=5، زياد=4، متوسط=3، كم=2، خيلي كم=1 ميباشد. در اين پرسشنامه يادگيري سازماني داراي پنج مولفه
تجربهاندوزي:
ريسكپذيري
تعامل با محيط خارجي
گفت و گو
تصميمگيري مشاركتي می باشد.
این پرسشنامه دارای روایی- پایایی، ابعاد و تعریف مفهومی می باشد